FANDOM

Üdv! ez itt a Képzelet Világa! az 1900-as években lévő sok sok dolgod láthatod meg! nyugodtan! görgess le és kész! :)

" - A Világunk csak egy valóság. De ez a világ már csak egy vicc... egy olyan vicc ahol senki sem röhög senkisem érez és senki sem csinál senkit. Ezen a dimenzión nincsenek emberek csak is azok akik a gonoszok és a jók állnak eközött... mintha a dimenzió vagyis a világ egy semmi lenne a semmi közepén az elején és a végén... Nem is tudom... olyan mintha az épületek aktívak lennének mert az emberek még mindig itt vannak... De csak mi vagyunk és a jövőben ahol 2077 van ott mára csak az emberek vannak. De ez a világ mára egy romhalmaz! " Mondta Diána az út során az ötödik részben 

A Képzelet világáról röviden.

A Képzelet világában olyan dolgok vannak amik csak negatívok. De ritkán van hogy a pozitív dolgok vannak benne. A Világ csak is az 1900-as 1800-as éveket jellemezi de vannak még olyan idők is ahol nemhogy elkezdődne hanem már rég elkezdődött...

A Háború

A Háború a 3. világháborút jellemzi ami 1984. Január.04-én 14:00-kor indúlt el. Ez egészen 2077-ig tartott. A Háború végénél valami fúrcsa lett... a háborút Diánána indította el direkt okból.

A Háború előtt

Elötte még csak a Képzelet világa az 1-Hayley áltál okozott háború csak 2-3 óráig tatott de nem volt olyan vészes. De késöbb a ENSZK (Egyesült Nemzeti Szervezetek Katonasága) Ami majdnem ugyanolyan az ENSZ-el (Egyesült Nemzeti Szervezet) És a ENNK (Egyesült Nemzeti Nukleáris Katonaság) ellen összecsapásokat mértek egymásra. 1825-ben Kryítchzjehnek Mrachgjkagban (Kríecpen Marcakpan.) híres sokoldalu ember alakította ki az első fegyvert Montin Akartas segítségével. Montiné volt az ötlet de erre ölésre kényszerült Kríecpen erre börtönbe kényszerült és 337-évet élt. Jelenleg nem tudni hány éves de él még. 

A Háború után

A Háború után 2077.Január.20-án minden ember elment a nukleáris felrobbant és lerombolt és ostromolt Debrecenből és Baja felé akarja venni az irányt. Ezután 23 év telik el és 2100.Május.24-én újra felépült Magyarországon és Debrecenben az Új civilizáció de Diánána hibernációja után 2165.December.23-én Karácsonyak 2 nappa lezelött és szentestének 1 napjával ezelött felrobbantotta egész Goroszországot (Oroszország de ez az Utópisztikus országa) és Goroszország ezután Mínát és Nonnólogóliát (Kína és Mongólia) Témadta meg ezért kialakúlt a 4.Világháború a sok sok utópisztikus országgal együtt. A Többit ember, diktátor és elnök meg ilyen emberek  meg akarták keresni Diánánát de ő a Khawaiii (Hawaii) szigetére Onoluluhu (Honolulu) és ott 90 évet töltött ott halál és öregedés nélkül. Mert a Képzelet világában ez a szabály a XII.II-Szabály kimutatja hogy aki sok sok évet tölt az alternatív világban az se öregedéssel se halállal nem tud végződni csak akkor tud meghalni ha megölik. De 90 évvel késöbb: 2255.Január.22-én Egy váratlan Nukleáris robbantás után Európa, Afrika és Ázsia nukleáris fertőzésben lett részesítve. Ezért 2255-től 2604.Január.22-én vége lett a háború annak napján. Ezután az 5. Világháború egészen 2567-Től 3567-Től történt... összesen ez 1000 éves háború tört ki a harcoló feleknél. Egészen a háborút Diánána kezdte el. De 1000 év után ez a háború beírta magát a történelembe. Ezután Az időgéppel rendez egy 10000 éves háborút az ókorban. Ezután már az emberek telhetetlenek ezért A Képzelet Világa nagyon nagyá válik és visszamegy az időgéphez Diánána. Diánánát 3568-ban váratlan módon valaki megöli. Ezután újra felépül a világ és a Föld nevét és a hold nevét mától Möldnek a holdat meg Gunéának Loldnak. Ezután tovább ment a világ és tovább és tovább.

Az Univerzum Története

Az Univerzum teljes története az Elkészítés-től a Kérdőjeles Vég-ig tart. Eredetileg a nagy történet a Való Életben (Igazi Világ) Jelenik meg. Amikor is az időgép segítségével jön létre (Csárli Béku csinálta meg a világot) ez a világ (nem az igazi...) jön létre. De az Időgép jóval későbbre hibás lett és ezért a sokkal negatívabb lett. Az időgép azóta is rendben lett de a világ azonban nem. az Első résznél még csak a szokásosabb tűnik fel mint bárkinél a normál jó filmeknél de a 2-3-4-5 részben már sokkal elfajultak a dolgok. a 6-ban megjelennek a Bajánál, Komiföldnél és Budapestnél és Zombornál és a többi megemlített városnál lévő menedékek.

Híres Emberek/Űrlények/Clónok.

Csárli Béku Ian Duerre Arany Generátor: Világuraló, Születési évei gyakran változnak.

Maisie Margaret Mais Duerre Arany Generátor: Csárli Béku felesége, ő is majdnem olyan mint Csárli Béku

Kutyuli John Duerre Arany Generátor: Csárli Béku Tesója, Néha Fúrcsábbnál fúrcsább dolgoat vesz észre

Béku Jack Duerre Arany Genererátor: Nem tudni de sokat van otthon.

Emma Charlotte Duerre Arany Generátor: A Csapat egyik vezére

Budapesti Nürosz: Görögország egyik vezére, Néha pszichopata.

Montin Akartas: Öreg, És bölcs. Egy fegyvere van ami egy másodperc alatt 100000 clónt pusztít el.

Dudoma Diánána: Egy nagy főgonosz, a 4.részben jóként mutatkozik.

Az Eltitkolt Lány avagy Gál Panka: A Leggonoszabbnak hiszi magát. Csárli Békuékat sokszor akarja megölni.

1-Hayley Clón: Volt gonosz, Csárli Béku és a csapat segítője.

Ákhpántó Da Franczariso: Olasz származású a H betüt mindig kiejti minden mondatán.

Nékhténé Da Franczariso: Ő is Olasz származású a Ákhpántó testvére ő is a H betüt mondja minden montatán.

Gnok: Az Űrlényeknek fővezetője a jó űrlényekhez tartózó lény.

Knek: Gnoknak segítője régebben rabszolga volt de Gnok felszabadította őt és a clónok egy felét megölte.

Hayley Nichole Williams: Segítő, Néha nagyon félénk.

Selena Arany Generátor: Régebben orvosnak adta ki magát de a csapat egyik embere.

Egérke Arany Generátor: A Csapat egyik menedékének vezetője, Gyakrabban a tökös embert játsza.

Daniel Radcliffe: Egy sztár de itt öregnek mutatkozik.

Rupert Grint: Ő is egy sztár aki öregnek mutatkozik.

Miley Cyrus: A Főgonoszok egyik embere akit elküldenek Csárli Békuék megöléséhez de ő már rég halott.

Justin Bieber: A Főgonoszok megbízottja és elküldötte akit arra bíztak hogy megölje Montint és Csárli Békut de ő is már rég halott.

Timmy az UFO: Egy ember de Diánána UFO alakjává változtatta ezért egy kemény fegyverbírtokló.

Dr.Pusztaszeri Kornél: Timmynek a társa és egyben a legjobb barátja és Csárli Békunak is. Ő egy orvos és a caló életben is az. Néha fegyvert is szokott használni a védelmére. Vagy mások védelmére. 

Selena 2 Arany Generátor: Halott volt mert a 10 emeleten öngyílkosságot követett el vagy valaki megölte de itt él.

Csárli Watson Máté: Csárli Békunak egyik legidősebb fia.

Csárli Béku Jr.: Csárli Békunak a másik legidősebb fia.

Csárli Emma Arany Generátor: Csárli Békunak legfiatalabb lánya.

Emma Charlotte Duerre Watson Jr.: Emmának (A Lányának) a szerelme és Emmának (Watsonnak) a fia.

Emma Charlotte Duerre Watson: Ő Az egyik segítő a csapatnak. Fia is van.

Izmucska Arany Generátor: Keménynek hiszi magát néha mást is megver.

Háborúk

I. Világháború - 1914-1918: Az utolsó magyar királyt megölték ezért a világ szerte kirobbant a háború de a képzelet világa szerint Diánána ölte meg az utolsó királyt ezzel 100 ember felrobbantva és 9000 házat robbantott fel.

II. Világháború - 1939-1945: Hitler letámadva Lengyelországot követően robbantotta ki a háborút de a képzelet világa szerint Diánána elfoglalni akarta Franciaországot, Spanyolországot és ezzel együtt Németországot és Olaszorzágot is! És Lengyelországot is!

Belvárosi Háború - 1987 11:00 - 12:00-13:00: Ez volt az a háború ami első háború volt Csárli Béku és 1-Hayley között... Csárli Béku nyert.

A Déloszi Konfliktus - 1990-1992: A Képzelet VIlágában egy Diánána és Csárli Béku féle első konfliktus amiben az állt hogy Diánána partra szállásánál Baját, Szekszárdot és Pécset akarta elfoglalni. Csárli Béku nyert.

III. Világháború - 1984-2077: A Képzelet világában a legnagyobb háború ami Nukleárisan Amerika fél részét teljesen felaprította ezért Amerika populáció gyök 1.000.000 vagy 1.500.000 ember él. De néha mutálódott valamelyik vagy valamelyik túlélte a nukleáris támadást és normálisak lettek.

A Debreceni Ostrom - 1985-2000: Csárli Békuék járata és hadjárata ahol megszálló kértek de a sok clónnal együtt tovább mentek de miután elmentek volna a Diánána clónok elállták az útjukat és egy mondtattal ezt mondták nekik: "Nem mehettek el innen köcsögök!" ezután Csárli Béku elkezdte megölni azt a bizonyos 200.000 vagy 500.000 Diánána clónt és ezzel egy ostromot okozott ő nyerte vissza a régi várost. 1.000 clón került rabságba és 500.000 clón halt meg és 200.000 clón menekült el.

A Bajai Ostrom - 1992-2014: Az ostromot Diánána vezette és Baja már a romokig állt de Csárli Béku nem adta fel ezért ő nyert és ezzel megölve majdnem Diánánát.

Helyszínek

Az Arany Generáor Ház - Ez az a ház ahol Csárli Békuék laknak. Az Alternatív világban is megtalálható és létezik. És itt védik meg magukat meg a házat Nürosz és Egérke a többi clón ellen akik 10000-en vannak de ők már meghaltak.

51.Es út - Ez az a hely ahol Csárli Békuék vagy a Jó-Diánána Clón csapattal mentek el Budapestre.

Budapest - Magyarország Fővárosa de inkább a Diánána clónok volt katonai támaszpontja és területe illetve városa.

Zombor - Szerbia egyik legközelebbi városa Baja közelében. Ott voltak az új és új dolgok és a visszajátszások. Állítólag veszélyes hely de már nem az.

Buszmegálló és egyben Vasútállomás - Ez az a hely ahol az 1.rész végén és a 3.résznél voltak Csárli Békuék. De felrobbantották a helyet.

Keleti Körúti Nagy Mező - Ez az a hely ahol Csárli Békuék sokszor robbantották fel a Diánánák Fő-Táborát ezért ott is van az Enios Stratigi nevezetü Épület ami az Illuminatihoz hasonlt de ahogy Diánána elmítette vagy Idézte ők sokkal jobbak mint az Illuminati.

Bajai Tescó - Itt voltak Csárli Békuék és Diánáék Diánána vagy Pankal ikvidálásához.

Vaskúti Börtön - Ez az a hely ahol Csárli Béku, Kutyuli és Jó Diánána kitervelték hogy elszöknek a többi clónnal együtt.

Parlament - Ez az a hely ahol Nem ORBÁN VIKTOR meg a többi van ott hanem ott tervelték ki a föld alatt szobában hogy mi legyen a terv a clónok ellen.

Keleti Körúti Tábor - Ott voltak a Diánána clónok és az volt a fő helyük ott volt az Enios Stratigi és ott mentek be 1-Hayleyék és ott ölte meg Csárli Béku az egyik Panka clónt.

A Város egyik sarka - Itt mesélte el Diána az életét és hogyan került ide Csárli Békuékhoz.

Komiföld - Itt ölte meg Diánna Pankát miközben 1-Hayleyt elfogta. Vele együtt menekültek el mármint 1-Hayley és Diánna.

Belváros - Itt egy nagy épületben Kutyuli, 1-Hayleyvel vagy Jó-Diánánával nézte meg hol vannak a többiek.

A Hűtőház melletti domb - Itt zuhant le az a repülőgép ami Diánánának a Kémian Reakció nevü kémia vagy akár nagy fegyverrel zuhant le és aztán került szét a levegőbe. De a felrobbanás és Panka után azt mondják valószínüleg meghaltak de a föld alatt mentek vissza a táborhoz de az utat nehogy megtalálják a többi clónok és Panka bevájták a földet.

A Város közepén és a többi résznél - Ott menekültek Csárli BÉkuék Pankáék üldözésétől de azután Gonosz Selena jött de ő Öngyílkosságot követett el.

Szentpétervár - Ez itt az a hely ahol Timmy és Kornél Panka kezei közül szabadította ki az Emma és Hayley clónokat és Pankát megölte de ő is egy clón volt.

A Föld közel az Űrben - Ez volt az az állomás ahol Panka meg akarta ölni Csárli Békuékat a rakétával lezuhant de ő okozott majdnem magának öngyílkosságot. De a többi clón majdnem de meghaltak. Itt voltak Csárli Békuék amikor Gnokkal voltak.

Debrecen - Ez volt az a hely ahol a Diánána clónok elfoglalták ezt a várost és itt jöttek Csárli Békuék hogy elnyomják a clónokat. És még a Városházát is felgyújtották Csárli Békuék.

Miskolc - Ez itt az a hely ahol a Jó Diánána Clónok laknak. Ez a hely 3 évvel ezelött a Gonosz Diánána clónoké volt de a jó diánánáék elfoglalták egy hatalmas nagy csellel.

Kaposvár - Ez egy nem nagyon fontos hely csak átmentek Ausztriába.

Bécs - Itt volt az a hely ahol elintéztek mindent.

Idővonal/TIMELINE

1967 - Csárli Béku 1. és 2. Születése

1977 - Csárli Béku 3. Születése.

1981 - Valódi Születési éve Csárli Békunak és az a Képzelet Világában is.

1984 - Az Első Bajai Csata kezdete és Csárli Béku Születésnapja.

1991 - Kornélék egy bevetés során meg ölték az egyik Panka clónt ezzel megszöktetve az össze clónt.

1992 - A második Bajai Csata kezdete.

1990 - Meglátja a Busmegállóban Csárli Béku Diánánát és az időgép visszaviszi őt a jelenbe.

1999 - Csárli Béku egy megírt naplója alapján felékszül a háborúra.

2000 - Megöli a főgonoszt ezzel a háborúval végezve.

2007 - A való világban van és késöbb kerül a képzelet világába de ekkor veszi feleségül Emmát

Érdekességek, Easter Egg-ek

  1. A részekben eddig soha nem jelent meg egyikben sem se Melánia se Szelina csak a Panka Játékában
  2. Gonosz Selena csak egyszer jelenik meg mégpedig a 4 részben
  3. Diánána eddig csak a 4-résztől jó ember.
  4. A 8.részben a 10-15 fejezet a marson játszódik míg a 15-20 a holdon és azután a földön játszódik.
  5. Az emberek azért menekültek el a Marsra és a holdra mivel a clónok próbálták kinyírni őket. De nem sikerült.
  6. Az Elveszett clónok valójában egy nép és egy társaság volt neve akik a marson éltek de a veszettségük miatt kihaltak (avagy az emberek és a clónok összefogtak és kinyírták mindet. 10.000 volt belöllük. Ez a beütése a Csárlililiom történeténél amikor is I.e 10.000-ben 10.000 clón öngyílkos lett az uráli hegységnél.)

Egy modern 3359-es tv közvetítője és bevezetője az univerzumba.

" - Az összes emberek az új univerzumba bevezetésre szükségük lesz... Szóval mi is ez az Univerzum? a Képzelet Világa! ahol a negatív dolgok már az idegbe kerűlnek. De menjünk vissza az időbe... Még a 10000 éves háború elött még a rendes emberek mint a Diánánák nem voltak olyan nagyok de--- mégis--- nagy--- volt--- a--- sok--- clün...-----PKFLBJRTÉ,UJH.UNOIÉ,KNÉ7UN,-VJOR HIBA! "       

Az összes rélszben játszódó évek

1: 1987, 1999, 2000, 2007

2:  1967

3: 1992

4: 1992

Különkiadása (4): 1992

5: 1992

Különkiadása (5): 1994

6: 1992

Különkiadása (6): 1992

7: 1987, 1992, 2077

8: 1992, 1993, 1939