FANDOM

2016-04-23 122430

Angar (Clónok Legendája: Császárok Harca)

Angar a Clónok Legendája: Császárok Harca c. regényben megjelenő földrész ami központi kontinens a regényben. Eza kontinens pár várost és pár várat foglal magában. Központja Bajlon. Ahol itt székel az Arany Generátor ház is.

Történelem

A történelem során sok dolog történt Angarban. Az első megtörtént esemény a A vidéki megszállás ahol a még nem létező Edingomban éltek az Őstársak akik a mai emberek elődjei. Ez az egész NCE (Nagy Csárli Előtt). 20,000-ben történt meg. Késöbb több éven át tartott Angar meghódítása és végül Nagy Csárli NCU. 1000-ben meghódította és ő alapította meg Bajlont. Ezután Nagy Csárli az Arany Generátor ház főközpontjává tette Bajlont aztán a különközpontot NCE 1000-től NCU 1154-ig Bajai Köztársaság néven volt elismert és annak a négy oldaláról. Aközben NCE 100-tól NCU 1154-ig Dirroitot Acélvárnak nevezték akkoriban de miután egy keserves háborúban belevonszolták elhatározták hogy abban a háborúban amikor folyt az Acélmezei háború ami kb több mint 3 éven át tartott a harc. Ezután a halott testeket eltemették a mező alá és miután elteltek az évek aközben NCU 1154-ben akkoriban mikor Bajloni Köztársaság vége is lett ezután azok támadták meg a mezőnél lévőket akik be mertek menni. A legenda állítása szerint a lelkek feltámadtak és annyit szeretnének hogy a háborúnak vége legyen. Így lett ezután Acélvárból Dirroit és az Acélmezőből végül Halál-Mező.