FANDOM

A Csárli Béku És Béku És a képzelet világa! 6 c. (Című) része (Ami COPYRIGHTOS!) a film és a játék utolsó része amiben egybe foglalja az összesrészt.    

Történet

A történet 3594-ben játszódik 27-évvel a 4.Világháború után avagy az 1000 éves háború után, 1027-évvel a 4.Világháború elött, 1490 évvel ezelött a Nagy Háború avagy a 3.Világháború után, 1610 évvel ezelött a Nagy Háború avagy a 3.Világháború elött és a többi résszel ezelött... A Játék helyszíne jelenleg Budapest amit New Budapest-nek neveznek (Új Budapest) (És utópisztikus városa/fővárosa) Csárli Béku (aki máig él. :D) annak egy csomagot kell elszállítania Budapestről Bajára (Az lett már a fővárosa Magyarországnak ami Magyarhunország utópisztikus ország.) Csárli Békut váratlanúl lelövi valaki miközben 4-5 Diánána állja el az útját és Panka lelövi tökön. (Nem vicces! :D) és otthagyja a Bajához közeli Hercegszántón és betemeti a többi clónjainak segítségével. Ezután egy kedves robot Kutyulin (Aki hasonlít Kutyulihoz) Kiszedi és elviszi Kornélhoz. Ezután Kornél összeszedi és meggyógyítja Csárli Békut és Csárli Béku már Bajához akar érni hogy megkereshesse merénylőjé és eljuthasson Új Budapesthez hogy okot találojn és választ adjon Panka hogy miért lötte le. Eljut Bajához de csak Hayleyt és Timmyt találja meg ahol feljutnak egy űrhajóhoz ahol Timmy és barátai (Akik emberek is meg UFO-k is de igazából emberek Diánána átváltoztatása jóvoltávól) Ők elmondják Csárli Békunak hogy miért kellett Pankáéknak a csomag. Azért kellett a csomag nekik mert van benne egy értékes gyémánt amit a merénylőnek és Pankának igen is boznyos és fontos és azért hogy felépítse a teljes robot hadseregét a Képzelet világában. Erre Csárli Béku az űrhajó segítségével megérkeznek Új Budapestre és Csárli Béku találkozik Kutyulival és együtt elmennek megölni Pankát. De miközben ott vannak... Panka és a Merénylő egy bunkerben húzódott meg. Mert tudták hogy visszatér Csárli Béku.

Főgonoszok, Gonoszok

Normál Gonoszok:

Vad Godul

Fosztogató

Főgonoszok:

Panka

a Titkos merénylő

Jelzők stb.

Éhség: Az éhség nem annyira fontos de ha jelezni fogja éhen halsz! Ezért nem szabad neked olyan ételeket enned ami állati vagy valami más akkor ne edd meg! egyetlen okból: ha megeszed akkor fertőzött leszel és a fertőzöttségi jelződ avagy a Radioktivítás jelződ felmegy 1000-re és meghalsz!

Szomjúság: A legfontosabb a játékban. megszomjazol NE IGYÉL SZENNYEZETT VIZBŐL FERTŐZÖTT LESZEL ÉS FELMEGY! de tisztázott vizet vagy rendes vizet ihatsz... de inkább jobb ha nem teszed tönkre az életed az ivással.

Radióaktivítás: A Másik legfontosabb ami van a játékban.

Alvás: Alv

Feladatok

Feladatokból vagy 260 van de ezek a fontos feladatok a 260.