FANDOM

Az Elveszett Clónok a clónoktól és aztán az embertől származó szétszakadt lények/népek akik csak a földön éltek akik a marson éltek. Különlegesek és a Képzelet Világában megjelenő lények/népek és említett lények. Állítólag emberek ők is vagy is clónok de kihaltak de az egész számoktól kimutatva 30.000-ból 29.999 nő 1 meg férfi. (Fájlkódjuk(nevük) és kettészakadásuk): ember.exe.....SZÉTSZAKADÁS.....clón.exe----SZÉTSZAKÍTÁS------elveszett_clónok.exe)

Történetük

Ahogyan a 8. részből megismerhettük Csárli Béku elmesélése alapján ezt az egészet egy kicsit mélyebbre ásunk:

Nevük Orkk nyelven: Ghrohhmenikhenk avagy a jelentése: "2-Kerris: És... mit jelent a Ghrohhmenikhenk?

Diánána: Mutálódott Clónok. A Ghrohh a Mutálódott és a Menikhenk az a Mernikohh után jött ki... Mernikohh a clónok... ennyi." - 2-Kerris És Diánána beszélgetése a 8.részben a marson amint Diánána elmondta honnan származik orkk nevén az Elveszett Clónok.

A Történetük: " Csárli Béku: Szóval...  az eredeti története az hogy az Elveszett Clónok 10.000 évvel ezelött jöttek a marsra. Akkor még nem voltak elveszettek. Szóval ők azért szakadtak szét mert unták már a folytonos ugrándozást... volt egyszer 11.000 évvel ezelött egy nagy társadalom volt amit úgy hívtak hogy "A Takartattak" Ez a társadalom 5 rétegből állt... és egy különleges rétegből... a legmagasabb a Főclónok... 2. A Vezetők 3. A Főnökök 4. A Földurak. 5. Civilclónok és a különleges a letaszított clónok... ők még rabszolgák is voltak... ezért építettek 284.000-en egy űrhajót és a Marsra tévedtek... az emberek segítettek nekik és adta nekik otthont... a Nagy Határok tetején. 1.000 évvel késöbb eltörölték a társadalmat. A többi clón várta haza őket de késöbb... megvadultak... 5.000 évvel késöbb úgy megvadultak hogy csak a fasz látta volna őket... Azért vadultak meg mert kifogytak a vízből és a kajából... megvadultak és kihaltak... állítólag az Olympus Mons felé lakó vidékeken, falukon lakó clónok és emberek nyírták ki őket hogy ne szenvedjenek... Mái napig hallhatjuk a hangjukat... mert aki átment a zónába... az 10 másodperc alatt meghalt... mert tudták a topogásokból hogy ki jön és megy... ha 0,99 másodperc alatt lép az ember akkor tudják ki van a zónájukban... és az aki 1,99 másodperc alatt lép azok márcsak a clónok... Amúgy az Olympus Mons hegyénél a belsején kikeletkezett víz és kaja... kijöttek az állatok és hát... ilyen már a mars. "- Mondta Csárli Béku és mesélte el az Elveszett Clónok történetét a 8.részben. Mélyebbre ásva nem kell sokat tudni...